Anneler merhabalar. Biz kiracıydik şimdi kayınvalidemin alt katına taşınacağız doğalgazı yoktu. Doğalgaz çektirdik ve bayağı pahalıya mal oldu. Duvarlar aşırı kirli iki oda özellikle, bende boya alıp kendim yapmak istiyorum. Yapabilirim biliyorum ama ya kötü olursa diyorum tavsiyelere açığım 🤗🌹