Aselikoommm şöyle anlatayım benim kızım beşinci ayına kadar çok akıllı bir çocuktu ondan sonra bambaşka bir çocuk oldu üstüne diş sancıları geldi hasta oldu falan derken şuan 14 aylık ama aylardır böyle devam ediyo her ihtimal olabilir diş dönemi gerçekten aşırı zor bir dönem ama kimisi çok rahat oluyormuş her ihtimal olabilir yani Allah yardımcını olsun