otose_san Yoyoyo191218 dudağından öpmüyorum, mahremiyet ve sağlık açısından zaten sebepleri sıralanmış baştan saymaya gerek yok ama onun dışında yüzünden, ellerinden, ayaklarından, burnundan, yanaklarından kısaca neredeyse her yerinden öpüyorum 😽😽😽
Merve1705 Yoyoyo191218 öpmem çünkü oradan öpülmemesi gerektiğini öğrenmesi gerekiyor. Ve bu bilinç ufak yaşta başlıyor. Teyzemin kızını öpüyorlardı dudaktan 4 5 yaşına geldiğinde herkesi dudaktan öpmeye başlayınca zar zor anlatıp bıraktırmışlardı bu durumu
Ozge_AyazEfee Yoyoyo191218 neden amcamızla, kuzenimizle değil de sadece eşimizle dudaktan dudağa öpüşüyoruz peki?
Yoyoyo191218 Ozge_AyazEfee Cinsel obje kimsenin ellememesi gereken görmemesi gereken yerlerdir. Dudak bunların arasında degil. Bizde sadece eşi dudaktan öpme bir örftür sadece. Ki Sıradan arkadaslarıyla ve ailesiyle dudaktan dudaga öpüşen ülkelerde var. Cinsel objedir dediginizde yanlıştır ama bzm geleneklerine göre öpülmemesi daha iyidir gibi yorumlara dicek sözüm yok.
Gokceayy AlyaBaby aman o uzmanlara göre zaten herşey zararlı umrumda değil valla heryerini öpüyorum hasta olmadıgım müddetçe
AlyaBaby Gokceayy tek uzmanlar diyor diye değil tabıkıde bana göre de yanlış ben o yuzden öpmem öptürmemde ☺️
AlyaBaby Gokceayy tek uzmanlar diyor diye değil tabıkıde bana göre de yanlış ben o yuzden öpmem öptürmemde ☺️
AlyaBaby Gokceayy tek uzmanlar diyor diye değil tabıkıde bana göre de yanlış ben o yuzden öpmem öptürmemde ☺️
duygu_aksoy51 Yoyoyo191218 bende kesinlıkle dudaktan öpmüyorum ve opturmem opulmesı ıyı bısey degıl uzmanlarda onermıyor
Yoyoyo191218 duygu_aksoy51 Madem cinsel obje dudaklarını kapatarak gez olur mu kimse görmesin cinsel organını🙄
kgns Yoyoyo191218 Ablam oğlunu dudağından öper hep kızarım kendi oğlumu benim de öpesim geliyor ama hep küçük hem de iyi bir şey değil çünkü yeğenim birini öperken hep dudağına yöneliyor çocuk dogruyu o sanıyor beni bile kaç defa dudağımdan öptü. Küçük bebeği de öp diyorlar hemen dudağına gidiyor bir kaç defa söyledik düzeldi gibi ama yine de bazen unutup dudağa eğilimli oluyor.
Yoyoyo191218 kgns Sürekli dudaktan öpülürde dudak egilimli olur. Ama ben sürekli dudaktan öpmüyorm tabiki öyle yapılmamalı. Genelde yanaktan çene altından burnundan öperim. Ama dudaktan da öpmüşlügüm var ve sürekli yapmadgm için alışacagını düşünmüyorm
Deletedmom221 ben bebeğiimi dudağından öpmüyorum hiç öpesim de gelmiyor çok saçma geliyo bana sevgi göstergesi bu değil. dudaktan öpmek mahrem birşey bence cocugu buna alıştırmak hoş değil. kimseye de öptürmüyorum ben alnından öpüyorum bazende yanaklarından öpüyorum meleğimi :)
Yoyoyo191218 Yani herkesin görüşüne saygım var. Ben bu şekilde düşünüyorum yapıyorm gibi yorum yapanlara teşekkrler. Suclar gibi yorum yapanlarda karakterini ortaya dökmüş oldu🤨
Asafeymeninannesi Yoyoyo191218 Neresi denk gelirse öpüyorum ☺️ yok uzman, yok zarar vs vs dinlemiyorum inan ☺️
Ygz14 Yoyoyo191218 ben yanagından bile öpmüyorum 2 ay 15 günlük🤗ama kıyamıyorum kii biraz büyüsün yicem heryerinii💕