Merhaba anneler kızım 1 yaş 1 aylık bizler 8 aylıktan sonra iştahsızlık yaşamaya başladık ama eçen ay gittikçe arttı doktora gittiğimiz de değerleri çok düşük olduğundan kan ilacına başladık zor bela ilaç veriyorum ama son 2 hafta tavan oldu şu an kesinlikle ama kesinlikle hiçbir şey yemiyor sadece meme diye tutturuyor duruyor ben de artık tükendim aç olduğu gece kalkıp ağlıyor sütüm çok az doymuyor ağlıyor sürekli doktorlar sürekli olabilir olabilir muhabbetinde özeli devleti farketmiyor ağızlarına dolanmış bi kelime ama anneler bilir bizim için zaman geçmiyor ya hayat enerjim her şeyim bitti bu konu da Zafer elde eden anneler bi el alıverse bizde kurtulsak