birmelekannesiiio alchn bübchen markanın pişik kremini almıştım hiç işe yaramadı güneş Kremininde çok iyi olduğunu sanmıyorum Nivea almayı düşünüyorum ben
Deletedmom0099 alchn geçen yıl sebamed kullandım cok memnun kaldım bu yılda yine sebamed tercih ettim
Agness @alchn 7 aylik bebegim var geçenlerde eczaneye danıştim ve içerik olarak *INCIA ve *MUSTELA önerdi. Ama alıp denemedim