Reyhanasya Kızım 8 ay 10günlük 8 kilo70cm doktor az dedi ek gıda ve anne sütü alıyor gayette güzel yer yaptığım yemekleri fln ama kilo alımı cok az bu ay sadece 400gr almış dedi doktor, önere bileceğiniz kilo aldıran tarifleriniz var mı
Med Reyhanasya bana az gelmedi,çok almıyorlar zaten bu dönemde. hareket halindeler. kızım 8.ayindan 15.ayina kadar 8 kiloydu,kimse az demedi. sağlıklı çok şükür
Lulemom Reyhanasya bence kilosu normal. Neden az dedi ki. Benim 9 aylık kızım 7.5 kilo. Minyon biraz. Ama normali 9 ayda 8.5 kiloymuş. Yani sizin 8 ayda 8 kilo olması normal bebce
cemre_-34 Reyhanasya dr genelde doğduğu an kilosu ile suanki kilo aralığına bakarlar 2 3 kat aldıysa zaten problem yktur
Reyhanasya Lulemom kızım da minyon doktor dğer ay almazsa mama ver dedi devlete sra aldık bakalım onlar ne diyecek
Sontvbukucu Reyhanasya niye az dedi ki doktorunuz. 400 gram da masallah iyi almis zaten artik yenidogan bebek gibi ayda 1 kilo almaz ki. 200 300 gram yeterli. Yani ben bir sorun göremedim. Gece uykusundan önce guzel irmikli muzlu su ile hazırlanmış muhallebi yapabilirsiniz. İçine ceviz badem gibi şeyler rendeleyebilirsiniz. Hem besleyici hem sağlıklı