Merhaba anneler biz 14 günlük olduk. Gündüz uyuyan bebeğim akşam 7den sonra uyumuyor tokda olsa göğüs te durmak istiyor bıraktığım an ağlıyor. Şimdi ben uyku düzeni kursam erken daha dimi. Yada uyku düzeni ne zaman kurmalıyım. Zaten 2 saat te 1 kaldırıyorum gündüz dahi emzirme için. Nasıl bir yol izlemem gerek tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz