Monaroka canım senin ki
Birazda krem sonrası kuruluk kaşıntısı gibi kalmış bizde yakalandık üç ay da anca kurtulduk kükürtlü sabun cikdiye ilac yaptı elma sirkesi cay ağacı yağı dediler ondan denemedigimiz kalmadı doktorun verdiği karışım ilac geçirdi çok şükür ama biraz da psikolojik hala ara da kaşınıyoruz eskisi gibi olmasa da