Crnkrtr
Crnkrtr gerçekten sabır gerektiriyor. Doktorum başlayabilirsin dedi. Annem de 5 çocuk annesi hep 3,5-4 ayda başlamış bizlere ek gıda. Doktor zaten benim küçükken çocuk doktorumdu. Şimdi kızımın doktoru ,aşırı güvenirim. Sebzelere, meyve sularına ve yoğurda başlayabilirsin dedi. Ufak ufak tabi.
Bugün biraz elma suyu verdim kaşıkla ardından beni de emdi . Usul usul denedim hep. Aldı çok şükür. Huysuzluğu huy edinmesin diye hep salinleştiriyorum.