Merhaba güzel anneler ben 3 4 gündür gribim öksürük boğazda gıcıklık ağrı vardı dün gecede bebeğin burnu tıkalı olarak uyandı emzirdim burnunu temizlemeye çalıştım o sırada kustu 3 kere acile gittik bebek 3 aylık daha ateşi olur kusarsa getirin tekrar dediler
Şimdi de öksürük hapşırma burun tıkanıklığı var bebeğimde nasıl geçer ne yapabilirim sık sık emzirmeye çalışıyorum