Aselbali102 Anneler merhabalar , kucuk bir sorumm var 🌸 Ise baslayacagim icin sutumu sagip birakicam , biberon isitma makinalari ile anne sutu isitilip kullaniliyor mu ? Yoksa kullanilmiyor mu ? Sadece mama icin mi ? Deneyen var mi nasil yapiyorsunuz ? 🥰🧡
oglumubeklerken Aselbali102 canım ketılda suyu kaynatıp cezveye de biberonu koyup dokuyorum kaynar suyu 3 dakikada ısınıyor
oglumubeklerken Aselbali102 valla ilk doğduğu zaman 2 Ay sagarak besledim şimdilerde de gerekli oldukça o şekilde ısıtıp veriyorum hiç bir sorun yaşamadım siz bilirsiniz