kızlar 2 aylık bebeğim var gündüzleri hiç bir şekilde uyumuyor uyıyor bırakıp gidiyorum işlerimi uapmaya 5 dakka duruyor ağlmaya başlıyor akşamları da 6 dan sonra tekrsr krizlerimiz başlıyor 10.30 kadar ağlamalar şeyler devam ediyor ne istiyor napmak istiyor anlamadım gitti 😓 geceleri de hyutup koyuyorum beşiğine emmek icin alıyorum sürekli yanımda kalmak istiyor benimle uyumak istiyor nolucak bı böyle ne yapmak istiyor me istiyor bi türlü anlamadım