TheFlora Kızlar öncelikle maşallah diye girelim konuya 🙏🏻 Oğlum 22 aylık ve yaklaşık bir aydır çok güzel uyku düzenimiz var ama benim aklıma takılan birşey oldu. Gece uyanmıyor baazen sadece sanırım bana bakmak için kalkıyo yatağı yatağımızın yanında bende “ uyu annecim burdayım” diyince geri uyuyor. Su içmek için bile uyanmıyor . Acaba o ara uyandığı zaman beni yoklamak için susamış mı oluyor? Su vermeyi denemedim oda israr etmiyor hemen geri uyumuş oluyor. Yani rahatsız ve susamış olsa uyumaz değil mi? Bu arada uyumadan iki saat önce akşam yemeği uyuyor uyku geçişinde’de 160/180cc arası mama içiyor.
Lulemom TheFlora eğer bi derdi olsa geri uyumaz. İstemeden su verip uykusunu açma bence. Mesela benim kızım 9 aylık. 1 aydır gece beslenmiyor. Ara uyanıklık yaşıyo. Dönüp geri uyuyo. Yani mesela akşam iyi yemediyse gece emmek istiyo. acıktığından susadığından uyandığı zaman anlıyorum geri uyumuyor çünkü emziryorum doyunca hemen geri uyuyor. Bence sende istemeden verme. Ki senin bebeğin daha büyükmüş isteğini belli eder
Dondurmalikahve TheFlora Acıktığını sanmıyorum hiç ama dediğin gibi kontrol etmek için uyanmış olabilir ayrılık kaygısı mı yaşıyor acaba hoş bu 2 yaş sendromunda her şey olabilir.
Farahzeynep TheFlora susuyor olabilir. Büyük kızım gece çok susar, küçük kızım hiç susumaz. Büyük kızım 2 yaşından beri yanında suluğu ile uyuyor, gece susar suyunu içer geri uyur. Küçük kızım hiç uyanmaz, gündüz çok su içer ama gece aramaz.
Birceninannesi TheFlora ayrılık kaygısının en yoğun yaşandığı aylar olduğu için sizi kontrol etmek için kalkıyo evet. Yanımda mı diye. Benim kızım da 19 aylık deliksiz uyuyo. Bi kaç aya kadar kızım da kalkıp bana bakardı ben de burdayım annecim uyu derdim kızım da yatıp devam ederdi😊 bağlanma oyunları oynamaya devam edin. Gün içinde kaliteli vakit geçirin gittiğiniz geldiğiniz yerleri haber verin anlatın. Zamanla azalarak bitecektir
TheFlora Lulemom Bende öyle düşündüm canım şimdi gereksiz verip düzenini bozmaya gerek yok hani istese zaten uyumaz bi şekilde rahatsızlığını belli eder diye düşünüyorum
TheFlora Dondurmalikahve Kontrol etmek içindir bu iki yaş sendromu fena yani odada bile görmese anne anne diye çıldırır o yüzden yoklamak için diye düşünüyorum bende
Dondurmalikahve TheFlora Rüyada görüyor olabilir bak ama rüya olduğunu anlayamıyodur kaygılanıp sana bakıyodur yukarda dediğim gibi ayrılık kaygısı yaşayabilir.
TheFlora Birceninannesi Tam olarak o durumdayız babamız iki haftalığına tatile gitmişti o zamandan beri o kaygıyı yaşamaya başladı acaba annem de gider gelmez mi diye. Normalde anneme bırkabildiğim çocuğu bırakamamaya başladım iki üç kişi bile zaptedemiyor anne diye krize girince. Şimdi yavaş yavaş düzeliyor dediğiniz gibi herşeyi anlatmaya ifade etmeye çalışıyorum umarım en kısa sürede buda düzelir. Maşallah sizinde kızınıza çok şükür uyku konusunda yormuyorlar bizi, gün için hazırlıyorlar bak görürsünüz siz diye 😄