Oğlum 1 buçuk yaşında 1 haftadır ishali kusmasıda vardı sürekli doktora gittik sadece bi serum takıp ishal ilacı ve bulantı ilacı vermişlerdi kusması kesildi ama ishali hala yoğun bir şekilde devam ediyor ilacı nerdeyse bitti biticek dibinde kaldığı halde ilaç işe yaramadı yemekte yemiyor sadece su içmek istiyor Başına gelen varmı yaşayan nasıl geçirdiniz