Aynurrt canım daha dün 5.ay kontrolüne gittim. Yani doktor soracaklarını soruyor zaten, senin aklına takılan birseyler varsa onları sor bebeğinle alakali. Boyunu kilosunu baş çevresini ölçüyor bizim doktorumuz, kaka çiş nasıl rahat yapıyor mu diye soruyor. Bir önceki verdiği demir ilacı bize hiç yaramadı onu söyledim yenisini yazdı. Destekli oturtuyorum ama mama sandalyesine koyayım mı alışması için diye sordum gerek yok dedi. Anne sütü ile beslendiği ve gelişimi iyi olduğu için ek gıdaya önümüzdeki ay başlatacakmış bizi. Elimde 1 kutu var benim 6.aya kadar kullanılıyor ya 1 numaralar onu sordum dedim ziyan olmasın günde 1 biberon versem olur mu zararı yok dedi falan. Bir de ben su vereyim mi diye sordum malum havalar ısındı susuz kalmasın diye gerek olmadığını söyledi. Beksero aşısının 2.dozunu yaptı. Bizim kontrolümüz bu şekildeydi😊