Melek43255 Merhabalar bebeğim her beslenmeden sonra kaka yapıyor daha çok mamadan sonra acaba mamami yaramıyor? Degistirmelimiyim
Balkizlarim Melek43255 metabolizma meselesidir bence bazı çocuklarda keza evebynlerde olabiliyor siz yinede doktora danışınız içiniz rahat olsun ✨
Miniklerim123 Optipro bize de yaramadı confort denedim memnunum probiyotik varmış içinde eczaneden söylemişlerdi o yüzden sanırsam bende bşr anlam veremedim açıkcası