Arkadaşlar havayı bile emmeye çalışan bir bebeğim var. Dün gece hiç uyumadı gazı da vardı sabaha kadar emzirdim 6 buçukta kalktı 10a kadar mememden ayrılmadı. En sonunda yeter dedim kendi sütümü sağmıştım 60 cc onu verdim hala uyumadı emmeye çalışıyor bir 60 cc daha mama verdim bu sefer sütüm yoktu çünkü. Şimdi mışıl mışıl uyuyor. 32 günlük bebeğin bu kadar yemesi normal mi? Ne yapmam gerekiyor? Ayrıca beni emerken ıkınan ayaklarını çeken sanki gazı varmış gibi ağlamaklı olan bebeğim mama içince hiç kendini kasmıyor. Sorun benim sütümde mi? Bu arada kilo alımı önde gayet iyi. Çiş kaka sayısı da iyi. Gaz damlası kullanıyoruz. Ama artık gazlı mı yoksa aç mı onu anlamıyorum…