Mervelvinn Bebeğim 10 günlük ve gözünde akıntı çapaklanma oluştu ne iyi gelir ilaç kullanmadan nasıl geçirebilirim
Gmznr2909 Mervelvinn benim arkadaşımın kızında da oldu anne sütü sür demiş doktor ama geçti mi bilmiyorum Bayadır görüşmüyoruz çünkü
Meltemm3 Mervelvinn bizdede oldu göz kanal tıkanıklığı var demişti doktor sürekli masaj yaptım çaylada sildim bir kaç gündür iyi görünüyor ama masajın faydası var ben yaptıkca iltihap çıkıyordu
Sinempalas Vala 5 aylık olduk hala cok var. Ilık suyla sıldım çayla vs. Süt damlattım masaj yapıyorum goz damlası berıldı hıc azalma yok. Yanı doktrların dedıgı temız ellerınızı yıkadıktan sonra burunla goz arasına daıresel masaj yapmak bol bol
Nazoo_00 Benim de olmuştu o zamanlar, çay ya da ılık suyla temizlerim sürekli, yaklaşık bir haftada geçmişti