Payidar yıllar önce eşiminde başına bu tarz bi olay gelmiş , araba alım satım yaparken aldığı arabanın şase numarası yokmuş yani araba çenç miş eşim bilmiyor tabi birine satıyor kadın fark edip eşimi arıyor eşim kadın mağdur olmasın die arabayı geri alıyor aldığı kişiden şikayetçi oluyor dava açılıyor o ona atıyor suçu bu buna derken eşimin parasına oluyor olan yıllar önce 50 bine almış araba şuan bizde ama trafiğe vs kapalı tabi şase no olmadığı için . Şuan araba 250 300 bin . Devlet eşime mahkeme açıyor daha pazartesi mahkemesi vardı ve mağdur olduğu halde mahkemede sanık olarak görünüyor . Rabbim böyle insanlardan uzak tutsun insanları 🙏🏻 Allah yardımcınız olsun bizimde sizinde