Urasaydgn ben bebeğimi 7 aylıkken sünnet ettirdim o zaman bir hafta bekleyin demişlerdi. ameliyattan sonra doktorumuz yanımıza gelip hiç bilgi vermedi bizde bilmiyorduk meğersem pipisini ileri geri oynamak lazımmış kremlerken biz yapmadık yani ben yapıyordum ama çok değil temizlerken oynuyordum ve pipisinin derisi şişti. farkettik doktora gittik ama basit enfeksiyon kapmış olabilir krem verim sür geçer dedi ama yine geçmedi. sonuç olarak oğlum bir kez daha ameliyat oldu ve ilkinden daha kötü vaziyette aynı acı ve korkuları yine yaşadı. şikayet ettik doktorun ihmali dediler. lazere tepkime vermiş derisi çok hassasmış diye bir sürü uydurma şeyler söylediler. sünnet çok basit bir işlem gibi gözüküyor fakat çok önemli dikkat edilmesi gerekiyor. sürekli takipte olun