Bebeğim doğduktan tam 43 gün sonra adet görmeye başladım. Ve sütüm azaldı.Bundan önce hiperlaktasyon yaşadım takviye edicileri bıraktım. Şimdi tekrar başlayacağım. Ortasını bulamadık bi. Çişli bezlerde de azalma var. Bezi açtığımda dolu olurdu. Şimdi max 2 kez yapmış oluyo bez hala kuru oluyor yAni. Ama ağlama vs yok. Sağmaya çalışıyorum süt çıkmıyor. Adette sütü kesilen var mı?