parasetemolla Sadece mamayla beslenen bebekler günde kaç kez kaka yapar? Bebeğim 3 aylık olacak mama değiştirdik günde 6 kez yapmaya başladı normalde günde bir kere veya 2 günde bir yapardı? Normal midir ?
Lisabh parasetemolla sonradan azalır canım merak etme çok normal 😊sma da günde 1 yapıyodu Bebelac da 3 yapıyo bizimki
Perilice20 parasetemolla siz bilirsiniz, annem ebe ben sormuştum sürekli kaka yaparsa ne olur diye demek ki yediğini sindiremiyodur demişti bu da kilo almasını onu da geçtim mamadaki vitamin vs. Almasını etkiler.
Gktggelis parasetemolla Günde 6 kez çok fazla canım kilo alımı durur öyle dün ben bunu dojtoruma sordum ondan öyle diyorum canım en ideali günde 2 dedi sonrası kilo aldırmaz sürekl yaparsa dedi mama ne kullanıyosunuz hippmi?
parasetemolla Gktggelis hipp kullanıyorduk şimdi reflü maması aptamil Ar kullanmaya başladık kusmadan dolayı zaten kilo alamıyordu şimdide bu çıktı 🤦🏻♀️
[silindi] parasetemolla sma kullanırken 3 gün de bir yapıyordu bebelac markasına geçtik şimdi en geç iki güne bir yapıyor bazen de hergün
Gktggelis parasetemolla aptamilde ar koyu bi mamadır çok sık yapmaması lazım aslında kilosu nasıl canım peki?
parasetemolla Gktggelis kilo alımı azdı kusmasından dolayı kusmasını kesti ama şimdide çok sık kaka yapmaya başladı
Rabiacay Perilice20 benim oglumda bi ara alisik olmadigim sekilde gunde 5 kere yaomisti afedersiniz parçacıklı parcacikli boyle. Doktorumda ayni bilgiyi vermisti 💐
GezginPaNDa parasetemolla ilk 4 ay 10 kere yaptı sonra giderek azaldı . Şimdi 27 aylık 3 kere yapiyor ama artik katı gida çok tüketiyor mama sadece 1 öğün. Kilo sorunu yok .
Mihriballimm Bencede normal değil o kutuyu kullanın eğer düzelme azalma olmazsa bir dahakine almayın o mamadan similac öneririm