arzuaysal oo bunun için biraz fazla erken gibi. Bazı çocuklar hiç ağlamıyor çünkü. Mesela benim bebeğim 3 aylık bir kez bile gece acıktığı için ağladığını görmedim. Bebeğin bu özelliğine dikkat etmek lazım. Benim gittiğim doktor 5.ayına kadar falan gece kan şekerinin düşmemesi için 3 4 saatte emzirilmesi gerektiğini söyledi 🙄