coktepkiliyim amansallagitsin hamileyken hemşire doğumdan sonra da gel demişti ömür boyu koruyuculuk sağlaması için
Sfk55 coktepkiliyim bana da dediler bebeğin aşısı için geldgnde vurulursun diye sonra gttm sordum biseyi demediler öyle kaldı
bikerem Xlement hamileyken 4 ve 5 aylikken. Dogumdan sonra bebek 2 aylikken,14 aylikken ve 2 yasindayken. Toplam 5 doz vuruldum
Zehra_minikkusum Xlement doğumdan 3 ay sonra gün vermişti bebeğin kilo takibine getirince yaparız aşını demişti
Arc1993 Xlement dün oldum oğlum 3 yaşında. Her sağlık ocağı farklı uyguluyor. Kimi hepsni arka arkaya yapıyor. Hamile kalma durumuna karşı. Benim gittiğim sağlık ocağı 2 doz hamileyken yaptı. 3. Doz yeni oldum. 4. Doz 5 yıl sonraymış. 5. Bilmiyorum
Arc1993 Ipegim arayıp sorabilirsiniz. Arkadaşıma doğum sonra arka arkaya yaptılar. 3 yıl 5 yıl koymadılar araya.