Bskara_ bizdede odadan ayrılınca aglama olayı çogaldı. Ek gıdada pek bi sorun yok şimdilik ama sürekli yanında istiyo. Artık ben hangi odaya oda benle götürüyorum. Mama sandalyesine yanıma koyuyorum. Ha bide babadan ayrılmama istegi başladı tam işe giderken uyanmış oluyo gittiği için çok aglıyo. Akşam gelince babasının kucagından inmiyo🙈