Nesrinhanimm Kızlar normal doğum yaptım ama 2 ay 3 gündür kanamam damla damla devam ediyor günlük 1 ped dolmaz ama kesilmedi de . Korkmaya başladım bu kanama ne alaka . Korkmalı miyim sizlerde kaç gün sürdü 🥺🩸
sedaozan Nesrinhanimm neden doktora gitmediniz bu kadar uzun süren bir kanama için ?mutlaka doktora gidin
Glcntna Nesrinhanimm benim 2 buçuk ay sürdü sonra kesildi ara ara tekrar geldi 4 buçuk aylık oluncada ilk adetimi oldum
Nesrinhanimm sedaozan gittim tabiki 40 kontrolü için hiç bir sorun yok denildi . Geçer bir kaç gün içinde dedi ama geçmedi hala devam ediyor
Nesrinhanimm Glcntna doktora gitmişmiydiniz peki birşey dediler mi . Ben sadece 40 kontrolü için gittim bir sorun yok denildi kanama için tekrar gitmedim
Glcntna Nesrinhanimm gittim normal dedi 3 aydan uzun sürerse gel tekrar bakalım dedi 2 buçukta kesildi sonra arar geldi sadece onun için gitmedim sonra 4 buçuk aylıkken daha yeni adet oldum bende çok korkmuştumda o zamnlar çok uzun sürdü diye bünyeden bünyeye değişiyormuş ama içiniz rahat değilse bir görünün yine herkes farklı sonuçta
BFA Ben sezaryen oldum aynı öyle uzun sürdü sonra kesildi ama adet olunca yine kanama durmak bilmedi meğer minik bir kist oluşmuş ilaç verdi doktor şimdi iyiyim
Nesrinhanimm BFA ben ultrason kontrolü yaptırdım ama bir sorun yok denildi kanama için tekrar gitmedim ama 40 kontrolü yapıldı
BFA Nesrinhanimm Bende yaptırmıştım ama bende de gözükmemişti sonradan var denildi ama inşallah yoktur biraz daha bekleyin kesmez ise bir daha görünün