13 aylık bebeğim . Zaten yeme düzeni alt üst . Önce sevdiği hiçbirşeyi artık sevmiyor 😞
Kahvaltıda yumurta , yoğurt ve tahin pekmez yiyor . Yoğurt yediği zaman ishal gibi oluyor . Tahin pekmez de farkettim ki yüzünü kızarttı alerji gibi bişey yaptı . Tahine yeni başlamıştık ve farklı sadece onu yiyor ondan eminim.
Karıştırılmış şeyleri de yemez. Her gün yağda yumurta mı vermeliyim sadece.