Arkadaşlar ben hamileliğimin 3 cü ayından beri cipralex 10 mg kullanıyorum dün doğum yaptım bebeğim çok şükür iyi bi sıkıntısı yok çocuk doktoruna sordum bana hamileyken bağışıklık kazanmıştır zaten meme verebilirsin dedi ön sütü sağmadan falan meme veriyorum benim gibi olan var mı ???