dogukusss Mis gibi karnım vardı tek bir çizik dahi yoktu. Doğum yaptığım 13. Gün çatladım karnım çok hızlı gitti. Lierac harici ne kullsnsbilirim iz kalmaması için ? Önerileriniz var mı
TheBossMom dogukusss hamilelikte sert olduğu için belli olmuyor bende de öyle oldu göbek gidince ortaya çıktı hep Niveanın sıkılaştırıcı nemlendiricisini kullanıyorum