Daha yeni bir yaşına girdi ben ve babasının kucağından başka kimsede durmuyor bırak kucağa almayı bizden başka birisinin eli dahi değince ağlıyor ama normal bir ağlama değil bağıra çağıra ağlama.. Araba kullanamıyorum illa kucağımda olmak istiyor, asla yanından ayrılamıyorum kucağımdan indiremiyorum tuvalete bile gidemiyorum çok aşırı tepkiler gösteriyor lütfen bunun geçici bir şey olduğunu söyleyin tükendim 🤦🏻♀️