cicekannesi10 bizim de alt iki diş 5. Ayın sonunda çıktı. Şu an üstten dört diş birden geliyor 😰 aşırı rahatsız ve huzursuz ediyor, uykular uyku değil, yemekler yemek değil. Emekliyor, koltuklara tutunup kalkmaya çalışıyor. Değişik sesler çıkarıyor, gel gel diyor, alkış yapıyor. Ek gıda zaten hak getire. Zorlamıyorum bende. Geçsin diye oturdum bekliyorum 🫠