Arkadaşlar yardımınıza ve önerilerinize ihtiyacım var,
Bebegim 8 bucuk aylık. Bir kaç gündür ek gıdayı asla kabul etmiyor sürekli basını cevırıyor yemek istemiyor. Bunun öncesinde oyuncakla falan yerdi gene bir sekılde hic bi zaman cok iştahlı olmadı ama bir kaç gündür ne olduysa yemek istemiyor meme emiyor sadece. Ne yapacagımı sasırdım.
Dis Ten olacağını düşündüm hic dis çıkarmadık daha ama dişte d bi kabarıklık belirti yok yani. Ne yapabilirim bu durumda