gnc15 2 aylık ve çok huysuz uyku düzeni hep bozuldu resmen . Çarşamba aşı olduk hala onun huysuzlugımu var Acaba ne zaman düzelir anneler 🤦🏻♀️ Başıma ağrılar girdi resmen geceden beri
Denizanasi92 gnc15 bu konuyla ilgili kaç kez başlık açmıştım. 3.aya doğru düzelir canım. Atak haftası olabilir bizde de 2.ayda sabah 4 te uyanma huyu başlamıştı sonra kendi kendine düzeldi
Deletedmom_54 gnc15 2. Ay atağı suan bizde o durumu yaşıyoruz uyku durumu berbat ve 14 gün sürüyor bu atak Google’dan hesaplayabilirsiniz sizde
frknmomy gnc15 bizimde salı günü 2. Ay aşısı var bizdedemj aynı sorunlar olur acaba peki sizde ateş vs oldumu
gnc15 frknmomy huysuzluk oldu sadece bizde ateş olmadı vardı da 36.5 falan 37 olmadı yani. Çok sakindi ama böyle kolu kalkmıyordu 😕