Sevdegokce Merhabalar, bebeğim 4 aylık 5,480gr. Reflüsü olduğu için kilo alımı çok yavaşladı. Doktorumuz nutricia infatrini mamayı kullanmamızı söyledi. Acaba kullanan faydasını gören varmı? Ve anne sütünü bırakan oldumu mama kullanırken😭
Esra26 Sevdegokce Biz yaklaşık 4-5 aydır kullanıyoruz, kilo alımında çok faydasını gördük. Başlarda günde 3 şişeye kadar verebilirsin demişti doktorumuz. Sonra 2 ye indirdik kilosu normale dönünce. Şu an 1 şişe veriyorum, 1 yaşına kadae bu şekilde ilerleyeceğiz. Kızım emmeyi bırakmıştı biz başladığımızda o yüzden bırakma konusunda bir şey diyemeyeceğim.
balgokcem Canım bizde 6 ayda başladık 15 günde 300 gram almıştı hiç almayan bir bebekti ama düzenli kullanınca illaki faydası oluyor diye biliyorum 1 buçuk aydır kullanıyorum öyle aşırı faydası olmuyor şuanda niye anlamadım bende. Ama ilk 15 gün düzenli olunca olmuştu
defnekus1 balgokcem bişi sormak istiyorum. Bende başlayacağım kilo açısından. Nasıl kullanıyorsunuz şişeyi? Yani ılık olması için ne yapmam gerekiyor
AysegulSura 1,5 yaşındayız bir kaç haftadır kullanıyoruz henüz bilmiyorum kilosunu ama yemek yemeyi needeyse bıraktı cok iştahsız bir bebek inş faydası olur
defnekus1 AysegulSura benimkide çok iştahsız. Ağzına bişi girecek diye ödü kopuyor. Doktor bu mamayı önerdi. Faydasını görürüz inşallah 🥹 iştahsızlık çok zor. Daha büyük dert vermesinAllah ama yaşayan biliyor
balgokcem defnekus1 Ben biberonu sıcak suyun içerisine koyup ılıtıp o şekilde veriyorum canım. Isıyla temas etmiyor yani mama