Omurbebek Kızlar bebeğim tam dört aylık oldu. Çok huysuz Hemde çok sürekli kendini sıkıyor gazını çıkarıyorum gaz damlası veriyorum sürekli emziriyorum ama yok geçmiyor sürekli ama sürekli huysuz bi ağlamaklı ne yapsam da geçer
ysmn_dora Omurbebek Bazı huysuzluklarin sebebi besin alerjisi olabiliyor. Doktorunuza Bi danışın. Özellikle süt ürünleri daha çok alerjiye neden olabilir. Beslenmesinizden çıkarıp takip edebilirsiniz.