Senaoz21 doktor Osman gonulal’dan dinledim, Amerikan pediatri akademisi 3 aydan sonra gece deliksiz uykunun sorun oluşturmayacağını söylüyormuş. Bu konuyu bir araştırın içiniz rahat etsin.
Ayrıca uykuda çiş yapmazlar, eğer uykuda çiş yapmışlarsa bu aslında yarım uyanmış ama aglamamis oldukları içindir. İçiniz rahat olsun.