Yavrupanda Ben dün 495 tl verdim ROTARİX ..1.dozu yaptırmak icin ..İçinde tek doz mu vardı🤷♀️ 2.dozu yaptırmak için tekrar 495 tl mi vercem 🤷♀️ Yoksa kutuda 2 tanemi vardıda farketmedim nasıl oldu kafam karıştı
Burcuanneoldu Tek doz halinde satılıyor 2. Doz için tekrar satın alıyorsunuz ikinciyi alırken zam gelmişti bizde şansımıza
Yavrupanda Patilimom ben sandıydım ili doz var içinde İkinci icin gidip ödeme yapmıcam🤪 demek tek doz fiyatı imiş 😬 battuk😂😂