cemre_-34 Bebegimin poposu pisik doktor krem verdi mantar gibi oldu dedi ama kremde ise yaramadı nasil gecer bilemedim
Marselinannesi cemre_-34 bizimde bir kere çok kötü pişik oldu. Doktorun verdiği ilaç, kantaron hiç biri işe yaramadı. Başka bir doktor silverdin adındaki yara ve yanık kremini önerdi onu sürdük 2 günde geçti
Nur1818 cemre_-34 ben her bezini değiştirirken çeşmenin altında ılık su ile yıkayıp zeytinyağı sürdüm iyi geliyor ıslak mendil. Kullanmadim
Smehtap cemre_-34 benim kızımda olmuştu. Vazelin kullandım biraz hafiflemişti ama geçmemişti sonra Fito krem kullandım inan nerdeyse sabaha bişey kalmamıştı. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum bu kremi göğüs ucu yarasını bile onla iyileştirdim.
MelikeBade @"cemre_-34 vazelin dışında hiçbir şey kullanmıyorum bebeğim buğun tam 5 aylık oldu şu ana kadar pişik sıkıntısı yaşamadım💪
cemre_-34 MelikeBade 7.5 aylığa kadar pişik olması ama o bez değiştirdim 1 ay kulandim bisey olmadı snradan patladı
Halime0638 cemre_-34 evet her alt degistirmede makyaj temizleme pamugu ile veya elimle sürüp kapatıyorum geçiriyor 2 güne kremleri bez hemen emiyo bişey oluyo yaramıyor zeytinyağını hemen bez ememiyo deneyin derim
ErdoganEda cemre_-34 valla yüzde yüz size e vitamini diyorum benim bebeğim de de oldu ilk dogdugunda çok kötüydü e vitamini kullandım kapsul olandan geçti mucize gerçekten pişik için gögüs ucu yarası için
cemre_-34 ErdoganEda nasıl yani vitamin ilacı mi kulandınız da geçti anlayamadım :) krem mi normal bir vitamin ilacı mi
ErdoganEda cemre_-34 küçük küçük şeffaf kapsülün içindeler yağ gibi onu hafif kenarını sıkıp sürüyorsunuz