Doğduğundan bu zamana kadar hep kenkdsi nemzan isterse ozman uyur belirli bir uyku saat duzenlememiz yok geceleri hep 1 satte bir uyanır bu beni çok yıprattı allah için nasıl bir saat düzenlemesi yapmam lazım biryerde hata yapıyorum ama nerde bana yardımcı olurmusunuz