Liderbey wee baby kullanıyorum akıtma ve koku yapmıyor 330 ml gayet güzel kullanışlı , uygun ve oğlum çok seviyor kesinlikle tavsiye ederim 70-80 TL arasında zaten 6 ayda bir değişmesi gerektiği için çokça para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum birde bardak şeklinde isterseniz ebebekte var o kadar güzel ki anlatamam 6 tane renk renk nuby marka onu da çok tavsiye ederim