Nazli_07 SedefAras 2hafta önce vurulduk bizde.Donusumlu ilaç verdim geçmedi.Havale geçirdi kızım.Atesi dusmuyorsa hastaneye götürün.Cok zor günler geçirdik.Doktorla konusup hepatit a 2. Dozu vurdurmayacagimi soylicem.Kizimin 2. Havalesi oldu bu.😔
Caydanlik Bizde bir kaç gün önce olduk asimizi bize ateş yapmaz ama yaparsa ateş düşürücü verebilirsiniz demişti hemşire.
Cunkunedenolmasin Nazli_07 kızım da olacak da bı kaç gün sonra şimdiye kadar hiç bir aşıda ateşi çıkmadı sizin 2.ay aşısında ya da diğer asilarda da yükselmiş miydi
Arenbulut Bizde 6. Ay aşısı yaptırdık 3 gün ateş olup 4.gün vücudunda kızarıklık 6.hastalık olmuş bi bakın isterseniz vücudunda birşey var mı
Nazli_07 Cunkunedenolmasin Hayır hiçbir aşıda ateşlenmesi.Hepatit a ilk dozunu vuruldu.o ateş yapmış olabilir.Bide 3 tane olduğu için ağır geldi sanırım.10 gün halsizlik huzursuzluk hafif ateşi devam etti.Dikkat edin.4 saatte 1 ilaç verin.
Cunkunedenolmasin Nazli_07 anladım teşekkür ederim cevabınız için peki havaleyi kaçıncı gününde geçirdi ateşi çıkması değil de havale diyince korktum biraz açıkçası