26.aydayız büyük hala aynı sorunları yaşıyoruz ara ara. Bazen bebeklerde uyku reddi yaşanıyor. Sebepleri şimdiye kadar fark ettiğim
Diş çıkarma dönemi.
Ek gıda döneminde yediği besine karşı hassasiyet.
Burun tıkanıklığı.
Gündüz anne yada baba ile yeterince vakit geçirememe.
Uyku rutininin kısa süre önce bozulması. 1 gün bile bozsanız bazen çok huysuz oluyorlar.
Bizim de son zamanlarda en sık yaşadığımız sorun maalesef. Sebebi de meme ile bağının kesilmesi. Son 20 gündür bu şekilde… Allah çocuklarımıza önce sağlık sonrasında da güzel uykular nasip etsin. 🌼🤍