Merhaba anneler, 9 aylık bir bebeğim var; çalışmıyorum ama maksimum 3-4 ay sonra memur olarak işe başlayacağım nasipse. Bulunduğum şehir kendi memleketim, açıkçası ne insanını ne şehrin kendisini severim. Kendi annem bebeğime bakmıyor kayınvalidem ise bakarım diyor ama pek güvenemiyorum. Memleketimde yaşamayı zaten sevmiyorum ama bir ihtiyaç olduğunda yine de ailelerimiz burda. Tercih yapma aşamasındayım ve mecburen şehir dışı da yazmak zorundayım. Buraya atanırsam bebeğime kimin bakacağı noktasında bir neticeye varamadık henüz ancak bir çözüm yolu buluruz diye düşünüyorum, başka bir yer olursa ya eşim çalışmayacak kreş yaşına gelene dek yada yavrumu bakıcıya emanet edicem. Bakıcı konusu beni çok rahatsız ediyor ama başka da aklıma bir şey gelmiyor. Fikirlerinizi paylaşır mısınız?