Esraelzan Doğum yapalı 40 gün oluyor bana yatacak olan Doğum parası yatmış ama eşime olan yatmamış neden ki eşim SSK li çalışıyor diye mi yoksa herkese mi yatıyor ayni anda ikimizin de yatması lazim degil mi yada Esin’in ki sonrada yatan oldu mu arkadaşlar
Ahsenimltm Esraelzan siz calismiyorsaniz esiniz calisiyorsa ona yatan süt parasidir sizinki dogum ayri seyler ama benim ayni vakitte yatmisti yaklasik
Tugbaf Esraelzan süt parasını eşin sanada canım bebek bakım parası alıcakların ben aldım bunlar için baş vuruyorsun
Fatmaasel Esraelzan aynı şey bize de oldu bana yatacak olan yattı PTT den aldım esiminkini alamadım alo 140 ara dediler PTT den eşim aramış hastane çıkış işlemlerinden birini eksik yapmışlar yani kizim eşimin üstünde görünmediği sen dolayı babalık parası yatmamış eşime hastaneden düzeltiliyor isterseniz bilgi alın
Harikamm Eğer siz SSK iseniz süt parası sizin adınıza yatar değilseniz eşinizin hesabına yatar sizin adınıza yattıysa PTT’den alıyorsunuz 180 tl eşinizin adına yatarsa banka hesabına yatıyor
Esraelzan Harikamm bana yatacak olan 300 tl yatmış eşime yatacak olan 180 tl yatmamış ayni anda ki yatıyor normal de