yenianneadayi2208 Merhaba hanımlar 6 aylık oğluma kan tahlili yapıldı. Sonuca göre kansızlık var sanırım ama net bilgim olmadığından sizlere sormak istedim. Rica etsem bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilir mi 😊 https://www.hizliresim.com/o1iirsv https://www.hizliresim.com/ol0prwr
Benbiranneyim yenianneadayi2208 kansızlığı çok değil ama enfeksiyonu var sanırım. Niye yaptırdınız tahlili
Yavrupanda yenianneadayi2208 yok kuzum vpk düşük değil kan değeri Wbc 10 olması enfeksiyon anlamına gelmez TEK BAŞINA.Enfeksiyon demek icin crp sedimentasyon prokalsitomun değerine bakılır Wbc savunma mekanızmasıdır Gebelerde bronşit hastalarda bebeklerde yüksek cıkar Bi sokak koşun gelin wbc tavan cıkar Enfeksiyon mu olur hayır🤷♀️ Geçmiş olsun
yenianneadayi2208 Benbiranneyim Alerjik durumumuz söz konusu , esasında bunun için gitmiştik.En son 1,5 aylıkken kan tahlili yapıldı , yeniden bir değerlerine bakalım dedi doktor.O sebeple kan verdik.
yenianneadayi2208 Yavrupanda tşk ederim.😊 Peki referans dışı çıkanlar bir sorun teşkil eder mi , normal mi ? Hepsi hakkında bilginiz var mı ? Konu evlat olunca insan tedirgin oluyor
Yavrupanda yenianneadayi2208 senin icin önemli olanlar WBC Hgb Hct PLT RBC diğerleri alt paremetlerdir Mesela hgb 12 ise hct 3 katı olmalı 36 eğer 35.2 olursa ünlem işareti verir Cok fark yok mesela değilmi😍 ama ünlem verince aha bişemi oldu diyorsunuz Neu Mono leu filan onlar kanser lösemi hastalrı icin bakılan değerdir Ünlem işareti olsada siz onlara bakmayacaksınız