Hlyslh yok cnm benimkine doğduğundan beri yapıyorum alıştı artık garibim sesi çıkmıyor. Tuttuğunuz pozisyon belki rahatsız ediyordur. Bu arada Evet gece daha çok tıkanıyor sabah kalkınca bir kere açıyorum akşama kadar götürüyor o. Ama gece açsam da tekrar tekrar tıkanıyor. Doktor yattığı odada birşey yapıyor olabilir dedi odasını değiştirdim yine aynı. 7.5 aylık oldu hala tıkalı düşün