Kizlar pazartesi gunu sabh 5 de kustu goturdum hastaneye ilac ve kaka tahlili verdim sonuc temiz cikti ertesi gun bir daha gitim kusmasj durmamisti çünkü gene serum fln gene kaka tahlili yapildi snuc temiz rota virüsü vs olabilirmi diye temiz cikti ama hala bu gunde kustu fiskirkir tarzinda benim oflum cok istahliydi yerdi yemegini ama su 5 gundur bsy yemiyor bol su iciyor ama ona rahmen kusuyor anlam veremedim ne olabilir aceba bi akil verirmisiniz ne yapmaliyim mide bulantısı icin ilaçta kullaniyorum