Busra51 2 aylık bebeğe şırıngayla yapma bence. Benim Kızımın hep tıkanık olurdu burnu doğduğundan beri uyuyamazdı uykusu bölünürdü. Hep kucakta uyurdu 🥴serum fizyolojik dök damla olarak sonra aspiratörle çek canm bence. Şırıngayla sıkıyolarda ben öyle kıyamıyorum kızıma yakıyo genzini