Amn33 16 aylik kızım parmak ucunda duruyor daha yürüyemiyor. Ellerinden tutup yürüttugumuzde parmak ucunda hep. Hic topuk basmıyor. Yaşayan varmidir boyle bi durum endişe etmelimiyim
Kuzeybey2209 Amn33 20 aylık oğlum halâ ara sıra heyecan vs yapınca parmak ucunda yürür korkmayın ayaklarını çıplak olarak temiz yeşilliğe farklı zeminlere bastırıp yürütün zamanla düzelecektir çok kafaya takarsaniz bi doktora gozukun
Elmassss Amn33 normal canım kızım 12 aylık yürüdü asla çimlere basmazdi korkardı parmak ucunda yürürdü şimdi ,21 aylık oldu normal yürüyor çime de basıyor kafana takma
Annesinin_kuzusu00 Amn33 stres yapmayin uzulmeyin yürür insallah 18.aya kadar doktorlar bunu normal karsiliyor.
Annesinin_kuzusu00 Amn33 annelik iste stres yapmiyslim diyorz ama yinede yspiyoruz.Mesela benim kizda konusmuyor bende onun stresini yasiyorum.