Gündüzleri sıcak oluyor ama geceleri kızım üşüyor
Gündüz kapatıp gece acıyorum ama hata mı ediyorum anlamadım daha çok mu yanıyor aç kapa olunca kızım olmasa kapatıcam da mecbur açık
Hala gündüz kapatıyorum 10 gibi gece acıyorum 12 de felan böyle yapanlar var mı ne kadar geliyor faturalar